- Strona główna
- Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Klient ma prawo dokonać zwrotu bez podania przyczyny do 14 dni od momentu otrzymania zamówienia. Wtedy produkty wraz z kompletem metek, paragonem oraz formularzem zwrotu odsyła na adres siedziby firmy.
Zgodnie z prawem konsumenta, Klient ma możliwość reklamować zakupiony w produkt na zasadach określonych w regulaminie. Taki produkt wraz z formularzem reklamacji, paragonem i szczegółowym opisem wady wysyła na adres siedziby firmy.
Paragon jest podstawą do wykonania zwrotu lub reklamacji.
Adres siedziby firmy:
Sangria Boutique
Kędzierzyn 37B
62-220 Niechanowo
Czas realizacji zwrotów oraz rozpatrywania reklamacji to 14 dni roboczych od momentu otrzymania przesyłki od klienta.
Koszt za przesyłkę w przypadku zwrotu i reklamacji ponosi Klient. Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem oraz do paczkomatów. Firma nie odpowiada za zagubione przesyłki wysłane np. za pomocą listu pocztowego itp. przesyłek nierejestrowanych.